Translate

Who Says




Ab B Ab B Ab B
You made me insecure
Ab B Ab B Ab B A Ab
told me I wasn't good enough
Ab B Ab B Ab B
But who are you to judge
Ab B Ab B Ab B A Ab
when you're a diamond in the rough
Ab B Ab B Db B
I'm sure you got some things
Ab B Ab B B B A Ab
you'd like to change about yourself
Ab B Ab B Ab F# E
But when it comes to me
E F# E F# E F# Ab F# E F# Ab
I wouldn't wanna be anybody else
B Db B Db E F# E F# Ab A Ab A Ab
Na na na na na na na na na na na na na
B Db B Db E F# E F# Ab A Ab A Ab
Na na na na na na na na na na na na na
B Ab F# F# E
I'm no beauty queen
B Ab F# E F# E
I'm just beautiful me
B Db B Db E F# E F# Ab A Ab A Ab
Na na na na na na na na na na na na na
B Db B Db E F# E F# Ab A Ab A Ab
Na na na na na na na na na na na na na
B Ab F# E F# E
You've got ev-er-y life
B Db E F# E Ab F# B B
to a beautiful life c'mon
Ab B A Ab F# E Ab B
Who says who says you're not perfect
A Ab F# E Ab B
Who says you're not worth it
A Ab F# E A Ab F# E Ab B
Who says you're the only one that's hurtin'
Ab B A Ab F# E Ab B
Trust me that's the price of beauty
A Ab F# E Ab B
Who says your're not pretty
A Ab F# E Ab E F#
Who says your're not beautiful
F# F# E
Who says

No comments:

Post a Comment